Jam session / Sesiuni cu gem

10/01/2007 10:15 PM Posted by Unknown
Am fost si la evenimentul asta. Nu stiu cu ce sa incep!!! Sa vedem... Simplu, Andi Moga, 3SE, Andreea Balan/Banica si alte Bullshit-uri... astia cica fac muzica. De fapt, isi scot o groaza de bani din indobitocirea unor milioane de cretinoizi cu IQ-ul egal cu cel al unei gaini. Iordache, Eb, Emi, Ati, Mandela, Sasha, Stefan, Alina, Mona, Ana, Gabi, Maria , Irina... toti artisti (fiecare in felul lui), toti au pus mult sufletin evenimentul din seara asta, toti au lucrat fara sa se gandeasca la bani, toti au reusit sa faca in 6 luni mai mult decat vor reusi vedetismele de mai sus toata viata lor. Pe langa ei copii..multi.. niste copii care au invatat ca folosind niste tarabane si niste bongos-uri pot sa scoata din ritmuri orientale si altceva decat manele. Si m-am simtit bine... liber... ba chiar am ras... mult.. si mi-a parut rau ca am fost singur... Oricum chestia din seara asta trebuie repetata. Copiii clar mai vroiau, Maria parea ca mai poate (de Irina nu bag mana in foc pentru ca alergase toata seara) si se pare ca si Plevnei o sa gaseasca putin loc pentru ei (I love my job). Cam atat... mi-a parut bine ca am fost.. aveam dubii azi pe la pranz... o sa revin cu poze si poate si niste filmulete :)

1 Response to "Jam session / Sesiuni cu gem"

  1. Jery Says:

    Your the besst