ALBA NEAGRA

10/24/2007 9:17 AM Posted by Unknown
Observ de vreo saptamana ca am cam o zi buna si una proasta.. Sa luam ziua de ieri de exemplu: m-am trezit obosit, 105 plin deci mi-am facut draci, am mers mai mult pe jos la munca deci mi-am facut si mai multi draci, pe drum nu am putut sa ascult radio din cauza celor de la Kiss My Ass FM, am muncit -lucru care mi-a pus capac in schimb seara s-a terminat frumos... sunt niste oameni care te fac sa te simti bine doar prin simpla prezenta intr-o camera :).
Azi: ma trezesc la 5:45 petru ca eram satul de somn si mai mult decat odihnit, 105 gol, am ajuns repede la munca, am stat pana la ora asta si am ras cu ai mei si cu sefa, ascult muzica si mananc niste pateuri calde abia scose din cuptor... Mergand dupa cum a decrurs treaba ieri.. in seara asta ar trebui sa se intample ceva naspa.. si n-am chef de asa ceva... Paranoia asta ma omoara.

Hai si niste muzica.. una alba:


...si una neagra:

1 Response to "ALBA NEAGRA"

  1. Liana Says:

    Paranoicule :P Si eu eram ciudata :P