Corporate Bullshit

10/18/2007 9:35 PM Posted by Unknown
Am imbatranit... adica na.. am ajuns la aproape 70 (de kg... trebuie sa insemne si asta ceva). Pentru ca am imbatranit, tanti de la personal m-a rugat frumos sa-mi fac rost de acte si adeverinte de vechime (tot felul de ciudatenii din astea de oameni mari) de la vechiul loc de munca. Mi-a prins bine chestia asta...mi-a prins bine pentru ca mi-am dat inca o data seama cat de mult nu pot sa suport corporatiile mari cu toate regulile si securitatea lor (nu inteleg cum am rezistat acolo 6 luni de zile) si pentru ca imi era dor de niste oameni pe care nu ii mai vazusem de prea mult timp. Si mi-am rezolvat problemele pe care aveam de gand sa le rezolv azi...mi-am luat actele, mi-am dus PDA-ul la reparat (ale dracu jucariile astea facute pe vapor in China cat de repede se strica), mi-am luat doua filtre pentru aparatul foto (nu prea mai am bani dar macar nu i-am mai dat pe bere) ba chiar am avut timp sa stau la fantana la Universitate vreo jumatate de ora.
Maine e vineri... o sa uit ca lumea ma considera batran sau macar matur si o sa ma pierd prin nu stiu ce bar unde o sa fac nu stiu ce prostie de o sa imi para (nu stiu de ce) rau pe urma pana duminica... Dar hei... cineva trebuie sa le faca si pe astea :)

1 Response to "Corporate Bullshit"

  1. Antenna Installation Miami Gardens Says:

    Aweesome blog you have here