Minciuna de dimineata: SA TRAITI!!!

10/25/2007 8:53 AM Posted by Unknown
Sunt atat de fericit!!! E ziua armatei... si eu iubesc armata. De ce? Pentru ca mereu mi-am dorit sa ajung intr-un loc unde cineva sa ma forteze sa ma tund, sa fiu trezit brutal in fiecare dimineata la ora 5 , sa se urle la mine, sa fie nevoie sa respect 1000 de reguli, sa pot sa trag linistit o basina in dormitor pentru ca oricum nu s-ar simti din cauza mirosului de la mancarea de cacat venit de la cantina sau sa isi bata joc de mine un tip cu grad superior desi are cu vreo 8 ani de scoala mai putin ca mine. Armata mi-a adus tot felul de povesti (si mie imi plac povestile foarte mult) de stilul “am ajuns in spital pentru ca m-au pus sa sap santuri la dom' plutonier acasa” sau “s-a sinucis pentru ca...”. Armata ajuta foarte mult si in relatiile cu parintii unei eventuale prietene pentru ca mereu ii poti asculta pe socrelu si socrela cum iti spun ca nu vei deveni niciodata barbat daca nu ai facut armata. Ba mai mult, strange si legaturile de familie, mai ales in familiile in care tatal lucreaza in cadrul armatei si uita ca acasa are nevasta si copii pe care trebuie sa ii iubeasca nu soladati pe care trebuie sa ii umileasca si sa le dea ordine. Ce mai.. armata e un lucru bun la toate, un fel de Cristian Tudor Popescu, un fel de sapun Duru care iti spala foarte bine c... Asa ca ii urez La Multi Ani si sper ca armata nu are cu un an in plus pana la dracu stie ce eveniment ci ca are cu un an in minus pana cand va trece in lumea celor... DREPTI MA!

3 Response to "Minciuna de dimineata: SA TRAITI!!!"

  1. Liana Says:

    imi place. stilul. al tau.

  2. Unknown Says:

    am asa ceva?

  3. Liana Says:

    da :P