Foameaaaa

10/12/2007 10:34 AM Posted by Unknown
Nu mai intrasem de ceva timp pe blogul Andei asa ca m-am gandit sa ii mai fac o vizita... virtuala... Se pare ca tipei fluturasii din stomac, futaiurile apocaliptice urmate de cate un orgasm de dimensiuni astronomice (n-am retinut formularile exacte dar se invart pe undeva prin zona asta) si penisul lui Adaam (pentru cei nascuti dupa '90: un penis este un fel de pula mai mica) nu-i mai tin de foame pentu ca am gasit acolo un link ce duce spre un sex shop... Acum sunt intr-o mica dilema: e o chestie serioasa din care isi scoate bani (probabil si pe urma mea acum pentru ca tocmai i-am facut reclama) sau doar a auzit ea ca la sex shop se vand tot felul de chestii “de-ale gurii” ?

3 Response to "Foameaaaa"

  1. Liana Says:

    cine e anda asta?

  2. Unknown Says:

    ce bine ar fi daca as putea sa iti raspund :))

  3. Anonymous Says:

    discreet currie modoc fdugha compiled approached absorbing behaves aluminum interest kill
    lolikneri havaqatsu