****IMPORTANT***

10/25/2007 11:50 AM Posted by Unknown
Stimati colegi, dragi prietene, bah pilosilor (care va simtiti) am si eu nevoie de ajutor. Dupa cum majoritatea stiti, sunt mandrul posesor al unei perechi de parinti (fara pedigree dar nu conteaza). Parintii astia ai mei din lipsa de ocupatie isi cauta un apartament prin zona Drumul Taberei pentru a fi mai aproape de odraslele lor dragi adica eu si mult-mai-cunoscutul-meu-frate Retardo. Tot din lipsa dar de bani de data asta le e mai greu sa isi gaseasca acel apartament. Deci.. cine are un vecin dornic sa vanda, un prieten la o agentie de matrimoniale (asta pentru mine) sau la o agentie de imobiliare este rugat sa ma contaceze. Va multumex si va astept la doi mici si o lada de bere daca rezolvam ceva :D

0 Response to "****IMPORTANT***"