EU reloaded

10/11/2007 1:01 PM Posted by Unknown
Spuneam acum ceva timp ca-s grounded si-mi facusem o lista de chestii pe care as fi vrut sa le fac dar din anumite motive nu prea puteam... Pai sa vedem: MUSE - am fost, a fost chiar misto concertul, am revazut cativa oameni de care imi era dor dupa care mi s-a stricat cheful rau de tot din cauze pe care prefer sa nu mi le mai amintesc, la roro am ajuns de cateva ori (desi nu atat de des cat as fi vrut eu), nu am fost in club cu Tzuni dar asta pentru ca nici ea nu a fost, pizza mi-am comanta cand am avut chef, internet-ul l-am platit, ba chiar s-au mai intamplat si alte chestii... e misto sa nu ai bani !!! In alta ordine de idei am vazut ca se fac inscrieri iar la casa studentilor pentru un curs de fotografie care o sa dureze pana prin martie (doar ca inscrierile se mai fac pana pe data de 15 octombrie) si ma gandesc sa ma duc dar nu stiu cand si daca o sa am timp, ma bate gandul sa ma duc sa fac cumparaturi (lucru rar intalnit la mine) si am luat banii... deci weekendul asta o sa fie lung, dureros si in ceata (sper doar sa fie atata bere in Bucuresti).

0 Response to "EU reloaded"