Grounded

9/26/2007 5:58 PM Posted by Unknown
...se pare ca nu am fost chiar cuminte in ultima vreme. Azi mi-am luat o parte din salariu... tot azi am primit factura la curent... mai mare decat salariul :)))).... aparent oamenii astia nu m-au mai gasit pe acasa din decembrie asa ca nu au putut sa-mi citeasca index-ul. Index-m-as in facturile lor pe care le-am tot platit... le-am platit degeaba... regularizarea de azi m-a regulat la creieras intr-un mare fel. Drept pentru care incepand de maine pana pe data de 16 octombrie (cu o mica exceptie - luni - si ti-am spus ca asa va fi) nu o sa mai ies din casa si va trebui sa renunt la urmatoarele:
- bilete la MUSE
- iesiri la RORO
- mers in club cu Tzuni
- obisnuitele comenzi de pizza
- net (pentru ca inevitabil nu o sa il platesc si o sa mi-l taie :) )
- bautele de weekend cu diferiti oameni
In schimb probil ca va trebui :
- sa fac rost de carti noi (de la prieteni darnici pentru ca de cumparat...)
- sa ma pun la curent cu toate filmele noi si proaste abia aparute
- sa ma cert doar ca sa mai treaca timpul cu cei de la Cosmote, DigiTV, DeckNet, RDSTel, Astral (si sunt sigur ca o sa mai gasesc si alte numere unde o sa pot suna)
- sa incep sa fac ore suplimentare doar ca sa nu ajung acasa si sa ma uit pe pereti
Pe de alta parte as putea sa ma apuc de ceva constructiv cum ar fi sa mai folosesc aparatul foto sau sa-mi sterg windoaza si sa ma trec si acasa pe linux.... dar asta presupune munca... si nu-mi place.. ma umple de draci.. oricum sunt plin de draci.. LIFE SUCKS... si JOB SUCKS... wife doesn't (pe de alta parte care viata? si mai ales care wife?)

0 Response to "Grounded"