Just a piece of history ( part I )...

9/14/2007 12:26 PM Posted by Unknown

In cazul in care se va intreba cineva... nu eu am facut pozele astea (si sincer nici nu cred ca se mai stie cine le-a facut). Eu doar le-am restaurat. Aveau nevoie de ceva munca pentru ca sunt dintr-o perioada in care copiii din ziua de azi ar putea sa creada ca inca existau dinozaurii. Mai exact sunt facute intre 1902 si 1945 in incinta fabricii de paine Plevnei, pe atunci (ca mai toate cladirile de pe Calea Plevnei) manutanta a armatei.

1 Response to "Just a piece of history ( part I )..."

  1. armyuser Says:

    cu voia dumneavoastră, am preluat pozele de pe acest blog, pentru ilustrarea unui text preluat de pe site-ul fostei manutanțe centrale a armatei

    vezi
    http://armyuser.blogspot.com/2008/05/manutana-central-armatei.html