Doing over time...

9/06/2007 5:54 PM Posted by Unknown

Nu stiu cu ce am gresit dar e ceasul aproape 6 (a se citi 18:00 sau 6 PM (fara S) ... whatever) si eu sunt inca la munca. Trebuie sa va spun de la inceput: SUNT LENES. Imi place sa vin la munca in mansarda mea linistita, sa ii stric linistea cu niste muzica data destul de tare, sa rad cu oamenii de aici si chiar sa imi fac treaba (trecand peste partea cu lenea chiar imi place ce fac). NU-MI PLACE in schimb sa stau peste program. Decat daca sunt incompetent si nu-mi fac treaba pana la ora de plecare. Dar nu e cazul... Azi am stat dupa alte persoane care sunt prea ocupate si uita ca alti oameni depind de ele. Sau daca nu uita le doare undeva (a se citi fix in cur). Cacat... mi s-a pus pata... PLEC ACASA!!!

0 Response to "Doing over time..."