Buna si respectiv dimineata

9/04/2007 8:48 AM Posted by Unknown




...buna pe dracu! Sunt plin de nervi. In fiecare dimineata la ora 7 fix telefonul meu incepe sa fluiere. Tot in fiecare dimineata la ora 7 fix il fac sa taca pentru ca sunt treaz de mult timp (n-am mai dormit bine de cine stie cand). Dupa una alta facute prin casa imi pun castile pe urechi, dau drumu la muzica si plec frumos spre munca. Merg o statie pe jos si ajung la intersectia dintre strada Brasov si bulevardul Drumul Taberei unde exista o trecere de pietoni si un semafor. So fucking what? Pai... azi era sa ajung in spital. Se pare ca soferii din Bucuresti sunt cel putin daltonisti... nu to(n)ti.. doar foarte multi. Am asteptat frumos la trecere sa se faca verde, am plecat repede sa nu cumva sa ii retin pe distinsii soferi dar surpriza... unul dintre ei nu a vazut ca sunt pe trecere (eu si inca dracu stie cati oameni) si s-a oprit aproape in piciorul meu. Dupa care a incepu sa injure. Dupa care s-au mai oprit si alte masini in spatele lui si alti cretinoizi au inceput si ei sa faca scandal pentru ca e dimineata si dragostea pluteste in aer. Chestia asta se intampla destul de des acolo dar pentru ca sectia de politie este foarte aproape, stimatii tovarasi militieni sau tovarasi politai (pentru ca sunt si promotii din ani mai noi - desi au fost niste ani la fel de prosti ca cei din epoca de aur) prefera sa apara doar in cazul unui accident, in restul timpului pierzand vremea in Logout-urile lor noi pe stradutele ascunse din Drumul Taberei unde se pot hlizi la colegele lor noi (la fel de inteligente ca si ei). Cam atat... e marti... 3 ceasuri rele... coafura rezista... am inceput saptamana bine... si nu va mai povestesc de ziua de ieri...

1 Response to "Buna si respectiv dimineata"

  1. Stefania Says:

    cred ca din cauza asta lumea are mereu zile proaste. adica daca asa incepi o zi, cum sa fii bine dispus pe parcursul ei? cred ca e o reactie in lant. e destul sa fie cativa soferi grabiti si urlaciosi care sa puna in miscare mecanismul.