Pentru gandaci si alte gaze...

7/26/2010 2:23 PM Posted by Vladimir Teodorescu
Din diferite motive pentru mine a cam trecut si vara promisa!!! Asta nu inainte de a ajunge la Folk You intr-o scurta vacanta despre care deja am scris. Inca nu-mi dau seama  care a fost cea mai frumoasa zi si nu stiu cine mi-a placut cel mai mult dar stiu ca sub luna aia putin patrata, vesnic tanarul Pittis zambea. Zambea cand tristii, politistii au scos gardurile care ingradeau scena, zambea cand tuturor ne placea Tamara, zambea cand toti eram fericiti. Si zambeam si eu in timp ce prin cap mi se invarteau stele patrate si blonde iubiri in timp ce TU zambeai cu coltul ochiului asteptand poate un "suna-ma noaptea" ratacit. Ne revedem anul viitor sa mai zambim putin... in fond, n-avem nevoie de foarte multe ca sa fim fericiti!!!




4 Response to "Pentru gandaci si alte gaze..."

  1. Adrian Says:

    Salut ,

    Am ajuns pe site-ul tau cautand franceza pe google si m-am gandit sa-ti scriu sa te rog ceva daca este posibil.
    Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , unde se poate
    traduce gratuit orice cuvant sau text in orice limba.
    Sunt la inceput de drum iar intrebarea mea este daca ma poti ajuta ,adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul tau .
    Bineinteles te voi adauga si eu la randul meu pe blogul la care scriu www.clujromania.ro
    Acesta este codul pe care trebuie sa-l inserezi daca esti de acord : Dictionar Francez Roman
    sau poti adauga direct site www.francez.ro cu titlul Dictionar Francez Roman

    Te rog anunta-ma daca adaugi si trimite-mi linkul cu blogul tau sa te adaug pe clujromania.ro Merci



    Adrian,
    francezro@gmail.com
    www.francez.ro

  2. Lucian Says:

    Alina Manole? sau confund? FOLK ???? :XXX

  3. Lucian Says:

    Maria Magdalena Danaila :X

  4. lpttenfant Says:

    Puiu, Nov 2010 VV!!