Mica scapare...

6/17/2010 11:29 AM Posted by Unknown
...ete ca a venit si vremea cand mica mea problema cu tinut fotografiile doar pentru mine a disparut pentru o mica perioada de timp. Drept pentru care am participat si eu la o mica expozitie tinuta pentru o mica perioada de timp. Dupa care bere si mica doza de tequilla care mi-a incalzit putin urechile pentru muzica buna cu Mica si incantatoarea domnisoara Cristina Andries alaturi de oamenii de la Folk Frate despre care o sa scriu alta data. Si in rest nimic...o seara mica dar frumoasa... si cam atat!!!

2 Response to "Mica scapare..."

  1. Anonymous Says:

    Te-am carat si la expozitie, te-am obligat sa bei si tequila...sa nu mai vorbim de beri si de urlat in Iron City! :)) :P

    PS: Tot respectul pentru cei de la FOLK FRATE! Jos palaria!

  2. Unknown Says:

    Mica si rea :P