Melalcoolie

1/24/2010 9:29 AM Posted by Unknown
Mi-am adus aminte zilele astea de chestii lucrate in vremuri demult apuse, cand berea nu avea asupra mea efectul pe care il are acum...


 








13 Response to "Melalcoolie"

  1. Liana Says:

    Branza aia a fost chiar buna :)

  2. Anonymous Says:

    Foarte reusita ultima fotografie! Ar trebui sa faci mai des .. lasa berea :))

  3. stroem Says:

    Ce vremuri , dom'le ....si nu ma chemai la ospatul de dupa !

  4. Anonymous Says:

    wow!!! foarte fain.

    eu zic ca alcoolul nu-ti face bine :P sau in orice caz pari mai inspirat fara :)
    eve:P

  5. Anonymous Says:

    Ultima e super! :)

  6. virgil Says:

    tu ai facut pozele?

  7. Unknown Says:

    eu si inca o frumoasa don'soara pe nume maria :)...

  8. Bogdan Says:

    Salut,daca esti de acord cu link exchange,contacteaza-ma!

  9. Orry Says:

    vremuri demult apuse .....

  10. Unknown Says:

    multumesc orianda, ai dreptate :)

  11. SinsDesign Says:

    da. produsele de altadata cu greu le mai gasesti acum... si daca dai de ele te ard la buzunar. ... hai mi mi-ai facut pofta... frumoase poze.

  12. Unknown Says:

    crede-ma ca daca nu mancai chestii facute pentru protocol nu era indicat sa te atingi de restul produselor din fabrica.. mureai pana acasa :))

    In schimb am langa bloc o cofetarie unde lucreaza niste tanti pe care le stiu de cand eram mic. Si fac prajituri putine dar inca au gustul ala din copilarie.. Bucuresti - Drumul Taberei - Indiana.. daca ajungi pe acolo incearca-le... in fiecare seara miroase a prajituri de casa pe langa ei... e mortal :)

  13. Vreau margele, fluturi si bomboane! Says:

    Mama ce pofta de prajituri mi-ai facut! pfa!
    :*