Psycho Freak Day

11/01/2007 9:00 AM Posted by Unknown
Ete ca nu a plouat aseara... si am ajuns si la Deep Purple. Si liniste.. atat am putut sa scriu in 10 minuute. Inspiratia mea de moment e inca in transa. Aseara nu a fost un concert... a fost un show complet.. cu tot ce ii trebuie (mai putin bere... m-am incapatanat sa nu beau pana acasa). Aseara am zburat... si eu si multe multe multe alte persoane care trecusera de 40 de ani. Aseara am ascultat muzica pe care probabil ca multi dintre noi am aparut... fuck that... cel mai probabil toti omuletii aia cu familie care erau acolo s-au dus acasa si au mai facut un rand de copii. Nu scriu mai mult... a scris Tzuni tot ce trebuie... eu azi visez.. si ma duc in oras sa ma plimb (macar pana la pranz). Si azi poate sa ploua.. chiar vreau asta

0 Response to "Psycho Freak Day"